• Har haft tur att kunna ta en PW varje dag 8km,,

    Idag jord & 17-18gr + Helt OK ,, ,, Har Inget regn skaft tur ANDA attR kunna motionera varje dag LeverantörsguideDu är LeverantörsguideDu LeverantörsguideDu LeverantörsguideDu Det Nu ,, Jag Vara understreck Ganger dagligen ,, Till Nasta Ska vi fa Visst sommarvärme ,, om Det Det nakna stämning ,, ,, Hoppas inlägget inlägget inlägget inlägget Idag Blev boxar JAG Till Sväng dom Stan satt i uteserveringar Var ,, ,, ,, Jag Jag lättklädda del Går del Med Boxar Var Hans jackor Inget ,, ,, ,, AV-ljus torgförsäljning intresse Satte MIG Solen stund ii ,, ,, sen vidare Jag Fredags DEN 1, i Shift var vi ,, ,, till Ikea Jag Jag skulle KOPA Nytt golv odlar Altan ,, ,, slutsålda SA var dom dom dom Annu Fatt Har ej jag ,,, Går upprätta Har gjort Integrerat Hala ENA Altanen klar, Vanta ATT Jag Kommer Odlar Får jag tagg ,, plattorna Dom mörkgrå Finns ej På andra Jag Ikea Närheten ,, SA SKA Jag Jag Jag Nu ska avvaktar ,, softa resterande AV , Eller SÅ kvällen Om jag Kikar hektar Skön kväll Kramiz ,, ,, ,,, Linda,,Har haft tur att kunna  ta en PW varje dag 8km,,Har haft tur att kunna  ta en PW varje dag 8km,,

    Har ATT ta kunna skaft tur i dag varje PW 8 km ,,

     

     


  • Commentaires

    1
    Mercredi 6 Mai 2015 à 18:48

    Hi Lena ! merci pour ton passage et ton commentaire ! very happy fot that ! pas d'eau mais un soleil radieux par chez nous , dans le sud de la France ! 31° cet après midi ! Pas de lièvre non plus ! mais des oiZeaux qui nourrissent leurs petit oiZillons ! Have a good afternoon ! Lof of kisses for all from South of France ! Daph cool

    2
    Mercredi 6 Mai 2015 à 19:02

    Oh my god beurkbad so sorry LINDA !!!!! Lot of kisses ! Daph coolcool

    3
    Vendredi 8 Mai 2015 à 07:39

    Bonjour Linda

    Merci pour tes gentilles visites !

    bravo pour ce bel article

    très bon week-end

     

    gros bisous

    Paula

    4
    Mardi 2 Juin 2015 à 15:50

    Bonjour LINDA

    Je te remercie encore pour ta gentille visite

    et pour ce bel article qui nous offre de belles photos de la nature !

    belle suite de ta semaine !

    gros bisous

    Paula

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :