• En underbar fin september månad,,

    Mitt underbara barnbarnsbarn Max  som blev 9 år  i juli Stora killen,nu  LOVE YOU ,,En  underbar fin  september månad,,En  underbar fin  september månad,,

    Vi  har   & har  haft en fin  septembermånad,, sol  & skönt  väder,,,  Så vi har passat på att vara ute & ta vara på det fina,  Tjejmilen avklarad  2016,Tänk att sommaren 2016 är slut ,det har gått så fort .  Fem födelsedagar har passerat ,, nu  igår  Mira  15 år & fick  moppekort ,, hon tog det ganska lätt  för hon har tävlat i Enduro,, & vart duktig,,  Det har hänt tråkiga också , Först en  faster till mina  barnbarn,dog i våras   i cancer  47år , hennes bror gick bort i sommar i hjärtinfarkt 49 år,,
      Två fina syskont¨på ett år ,, så fruktansvärt tråkigt,, Nu på min dotters födelsedag ,,  dog  hennes  halvsyster,, som nyligen fyllt 40år ,,En stor sorg har drabbat oss ,, Så humöret har varit tungt,, Men man måste gå vidare ,,hoppas ni  haft en fin sommar ,,Det har gått trögt att skriva på bloggen  ,, när det varit så mycket,,    Ska kolla om jag har några bilder att  lägga in  ,, Ha en fin fortsatt  helg ,, 

      Kramiz ,,,

     

    En  underbar fin  september månad,,

    En  underbar fin  september månad,,

    En  underbar fin  september månad,,

    En  underbar fin  september månad,,

    En  underbar fin  september månad,,

    En  underbar fin  september månad,,

    En  underbar fin  september månad,,

    En  underbar fin  september månad,,


  • Commentaires

    1
    Samedi 24 Septembre 2016 à 23:32

    Hello Lindag , i like your little dog and very nice garden ! . I also like September as 

    the tourists are going back home and less noise in Biarritz !! . Have a nice Sunday ,

    bisous , escapade , cool

    2
    Jeudi 6 Octobre 2016 à 14:32

     

    Min kära Lindag,

    Jag återvände från Berlin där min dotter är installerade vi tillbringade nästan två vackra veckor tillsammans.

    Du visar oss några mycket vackra bilder, men jag förstår att du är ledsen för alla dessa nya dödsfall och folk för ung för att dö.

    Jag skickar mina kondoleanser för detta, och önskar att du kunde hitta din glädje i livet så småningom, och alla kontinenten att leva i ditt hjärta, och med goda minnen.

    Jag omfamnar dig med all min vänskap, även om det är virtuella.

    Sylvie

    3
    Dimanche 9 Octobre 2016 à 00:01

     

    God kväll Lindag

     du säger att du försiktigt berömma dig; du är på rätt spår, småningom kommer du att leva med alla dina döda kommer att leva i ditt hjärta av sina käraste minnen av vad du har bott tillsammans.

    Ja min dotter är för närvarande i Berlin, ja det är en vacker stad som vi har haft med min make.

    Vis goda tider med de återstående det kommer att hjälpa dig att leva mer bekvämt de närmaste dagarna, särskilt som de är höst och vinterdagar. Och du kommer att återfödas med fjädern. Men små hjälper dig att leva jul.

    Bra dagar min vän Lindag och stora kyssar.

    Sylvie

    4
    Dimanche 16 Octobre 2016 à 22:16

    Hello Lindag , belle photo de ton fils avec son petit chien ! . 

    Ton jardin est très beau mais l' automne est bien là ! .

    Bonne semaine Lindag , bisous , escapade

    5
    Dimanche 16 Octobre 2016 à 23:24

    God kväll Lindag,

    Jag tillbringade några vackra dagar i Berlin där min dotter fast med sina barn. Vi hade bra väder och OW jag sätta bilderna på min dator.

    Kom du lätt att läsa Kizoa videor? För som jag har många bilder som väger mindre än bloggen.

    Sätt dig väl av allt som hände i slutet av sommaren och har fortfarande en bra tid runt sjön som du älskar så mycket.

    Jag omfamnar dig i vänskap.

    sylvie

    6
    Vendredi 4 Novembre 2016 à 09:15

    Coucou Lindag , j'espère que tu vas bien et merci pour ton bel article ! .

    Bon début de Novembre , bisous , escapade ,

    7
    Samedi 3 Décembre 2016 à 18:37

    Tack för kommentarerna,, Linda

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :