• Sol & motion 8km,, Varje Dag ,,underbart,,,

    JJag har varit dålig på att blogga ,,  Min motion  går inte att låta bli när det har bjudits på så  fina dagar ,, kalla nätter ,,men härliga   dagar med sol & Plusgrader  helt underbart ,,  det har  vart  sportlov ,, Så  barnbarn & barnbarnsbarn  ,, har varit här ,, å så klart lilla Isa,,  Då är det datorer,, samt  mobiler,, Å TV som gäller också,

    Soliga underbara dagar för motion,,  varje dag,,

    ,,  Nu är jag själv ,, tar vara på dagarna ,, håller på  att  göra lite vårfint  ,, med lite nytt  ,, har beställt ,, får hem det ,, Den 15 Mars,,   I fredags  var jag lite deppig ,,mitt fina barnbarn  Tess  åkte till Gran Canaria ,,  för att stanna &  jobba , Hon & en kompis ,, saknar henne !!!  Hon har alltid funnits här hos oss ,, men samtidigt kul att hon provar på lite annat än Swerige,, Jag har motionerat mycket nu sista tiden,,

    Soliga underbara dagar för motion,,  varje dag,,

    Soliga underbara dagar för motion,,  varje dag,,

     

     . för det har vart så fint,,  Nu väntar vi sommar sol & fina sköna dagar ,, ELLER HUR???  Till er som kikar in  ,,ha en fortsatt fin kväll ..,,Kramiz  Linda,,    


    Kr  Sol & motion  8km,, Varje Dag  ,,underbart,,,

     

      Sol & motion  8km,, Varje Dag  ,,underbart,,,

     

     


  • Commentaires

    1
    Mardi 1er Mars 2016 à 20:42

    Je passe te souhaiter une bonne soirée

    Amitiés

    2
    Mercredi 9 Mars 2016 à 10:14

    Merci de ta visite !

    Je te souhaite une excellente journée.

    3
    Mercredi 9 Mars 2016 à 20:50

    Bonsoir nous te souhaitons une trés bonne soirée bises de l'équipe Mélanie

    4
    Vendredi 11 Mars 2016 à 21:54

    Coucou Lindag , oui de belles photos avec tes enfants et de ta superbe région ! .

    Bon week end à toi , escapde 

    5
    Dimanche 3 Avril 2016 à 23:47

    Linda Goodnight,

    Våren kommer bara var han där i december och januari och sedan började göra mycket kallt. Vi hade även en vacker solen men med en isande vind.

    Onsdag hade vi en stor dag medan mina kusiner var där från Belgien! Men nästa dag det regnar så att de återvänder och bor i Belgien fann snön väntar på dem: de är i Ardennerna.

    Vi börjar helgen, men jag hade så många hinder för att göra saker förra veckan som jag tillbringar tid i veckan och sedan om wifi på och gamla laptop från min man plockar eklablog Vi får se kan vara lite. Annars bra april, men där jag går i Katalonien det är knappt bättre än här. Men tiden utvisa. Stora kyssar och kan vara @ +++

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :