• Önskar er alla en fin wekend,,


     Önskar er alla en  fin wekend,,, Önskar er alla en  fin wekend,,

        

     

     Till er som kikar in  ha en fin  Wekend,, Solen lyser här från en klar himmel,, Underbart ,, köpte denna orkide  rostfärgad  ,, tyckte den var speciell,,,   Jag har varit på en runda 8km,, i det fina vädret  ,,Skönt   Ha  en fin Kväll,,  Kramiz  ,,Linda,, Önskar er alla en  fin wekend,,

     

     Önskar er alla en  fin wekend,, Önskar FORST Gick känns wekend ,, Önskar er alla en  fin wekend,,


  • Commentaires

    1
    Samedi 18 Avril 2015 à 19:08

    Ces fleurs de cerisier du Japon ( je pense ) nous font du bien ,merci !

    Bonne soirée et bon dimanche !

    2
    Samedi 18 Avril 2015 à 19:15

    Bra  söndag !

    3
    Samedi 18 Avril 2015 à 22:23

    Kikou Linda ! merci pour ton passage et ton commentaire ! c'est gentil ! je dirai comme Cerdan ! ces fleurs sont magnifiques et égayent ta publication ! Douce soirée et biZes de France ! Daph coolcool

    4
    Samedi 18 Avril 2015 à 23:15

    God kväll Linda,

    oh Ja vi ser att våren är här enfil; allt börjat blomma! Det känns bra och det ger oss så vackra färger!

    Jag ser att du är som jag du är fortfarande kär orkidéer.

    Men jag har inte köpt mer eftersom jag ska på semester snart.

    Men jag är gamla som kommer att vara de nya knappar.

    Jag önskar er en bra söndag med runt sjön, och jag ska göra dig stora kyssar.

    Det är bra jag ser att du har nya vänner att komma.

     

    5
    Lundi 20 Avril 2015 à 11:30

    Hi Linda ! Have a good day ! rain , and rain , and rain for us in this monday ! Lot of kisses from France ! Daph cool

    6
    Mardi 21 Avril 2015 à 07:47

    Hi Linda ! thank you for you coment ! sun is shinning again on this thursday ! lovely time for us in the South of France ! Have a good day ! Lot of kisses ! Daph cool

    7
    Mercredi 22 Avril 2015 à 09:32

    Je te souhaite une très bonne journée !

    Cerdan

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :