• Idag helsol,, men kallt så jag har,,,

    Bakat städat ,, & lagat mat fryst in ,, en skön känsla,i helgen som var så åkte vi till Göteborg ,, Jag & min Dotter,,  Jag har fyllt år,, Så hon bjöd på en hotels  Wekend,,  Vi hade det så bra ,, Så fint & mysigt hotell    Gud så sköna sängar,,Vi ville inte åka därifrån,, Hon hade beställt extra lyx,,  Så det var sån fint,,samt mycket som ingick ,,  Vi käkade gott,,  samt shoppade loss , &  så njöt vi av  att visstas på hotellet,, Sista dagen tog vi en bit mat  & lite gott att dricka till,,  Vi sov så skönt,, bodde mitt i stan ,, men hörde inte   Bussar,, Tåg,,Spårvagn,, Som gick ganska nära ,, En underbar present ,, från min fina dotter,,  Till er om ni kikar in ,, Ha en fin fortsättning på . Kvällen ,, Kramiz   Linda,,wink2,,,

    Idag helsol,, men kallt   så jag har,,,

    Idag helsol,, men kallt   så jag har,,,

    Idag helsol,, men kallt   så jag har,,,

    Idag helsol,, men kallt   så jag har,,,

    Idag helsol,, men kallt   så jag har,,,

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


  • Commentaires

    1
    Vendredi 22 Janvier 2016 à 18:29

    bonsoir De magnifiques photos  nous venons te souhaiter une excellente journée et un agréable week-end bisous de toute l'équipe Mélanie

    2
    Jeudi 28 Janvier 2016 à 23:36

    God kväll Lindag,

    vad en underbar lugn wekend att repooseer och shopping i den livliga sida. Och en bra restaurang som jag förstår! Du har en mycket trevlig dotter.

    Jag hoppas att du souvindra dig väl alla dessa fina utflykts saker du har haft. Vad ett trevligt hotell.

     

    Många problem senare tid (död) och även blogg som öppnades för ett par dagar så att vi kan återställa våra artiklar. Jag spelar kopierings klistras och jag satte allt på ord. Vad infernaliska arbete!

     

    Till dig också jag önskar en bra helg och jag gör dig stora kyssar.

    3
    Jeudi 4 Février 2016 à 17:37

    Coucou lindag , quel bel hôtel pour un agréable week end ! 

    Bonne semaine  à toi , bisous , escapade 

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :