• Härliga rundor 8km,,, perfekt väder ,,

    Jag har vart upptagen med lite av varje ,, & nu  den 20 juni  till den 29 juni ska jag ha lilla Isa  ,,För familjen ska på semester till Samos Grekland,, Med barnbarnen,   Isa trivs så bra hos mig , så inga problem  med henne ,  Så kommer   Tess hem från Gran Canaria,, så hon gör oss sällskap,,  Det har varit perfekt väder för motion,, Samt att det är så vackert ute i natur  & mycket  blommor överallt Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,, 

     Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,, Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,,

     Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,, Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,,

     Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,,

     Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,,

     Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,,


    Så träffade jag på  Dessa små kultingar som var på promenad med  sim mamma,,gris,,  Till er om ni kikar in ha en fin kväll   ,,Kramiz,, Linda,,

     Härliga rundor  8km,,, perfekt väder ,,

     


  • Commentaires

    1
    Jeudi 16 Juin 2016 à 22:29

    Bonjour Lindag , voilà un très beau jardin et petite famille de pourceaux heureuse 

    dans ce grand champs ! , merci . Bonne fin de semaine avec tes enfants et merci pour 

    ta visite sympa , bisous , escapade 

    2
    Vendredi 17 Juin 2016 à 00:26

    Linda Goodnight,

    This're inte allvarligt för bilderna, jag var tvungen att återvända systemet;

    De som ville se kunde titta på min kommentar!

    men jag har sett bilderna och ser upphävas på ser inget krångel att göra.

    Men nyheten är fantastiskt vacker iris och en blå blomma jag skulle vara utan en lupin säkert! Men allt är mycket vacker.

    Det dirati att du har bra väder ... i eftermiddag i stan som vi hade solsken och strax före en helig storm, som vi kom ut med bra väder,

    men jag tror att den här gången kommer att pågå till slutet av juni. Vi kommer att ha en lugn diamnche Kan beslöjad solen!

    Bra ändå ingenting kan göras, det tar tid eftersom det är.

    Jag önskar er en bra helg och gör dig stora kyssar.

    3
    Vendredi 17 Juin 2016 à 10:00

    Bonjour Linda

    Merci beaucoup pour ta gentille visite et cette magnifique page fleurie.

    Je te souhaite un très bon week-end en famille

    gros bisous

    Paula

    4
    Mercredi 29 Juin 2016 à 08:43

    Coucou Lindag , de belles fleurs chez toi , merci et bonnes vacances

    avec tes enfants , bisous , escapade , 

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :